REKLAMA
Znaleziono 529 wyników
Znana polska sieć kawiarni nowym najemcą wrocławskiej Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Znana polska sieć kawiarni nowym najemcą wrocławskiej Renomy
W Renomie, najbardziej rozpoznawalnym budynku Wrocławia, rozbudowa nie zwalnia tempa. To nie jedyne zmiany. Globalworth, jej właściciel i zarządca, konsekwentnie powiększa listę marek. W marcu do grona najemców dołączyła znana polska sieć kawiarni – Etno Cafe.
Gorzów Power Center pozyskało kolejne 3 popularne markiartykuł
Pokaż artykuł
Gorzów Power Center pozyskało kolejne 3 popularne marki
Dzięki sfinalizowanym właśnie umowom najmu, oferta zakupowa nowego centrum handlowego w Gorzowie, realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis wzbogaciła się o kolejne 3 popularne marki.
Kolejka po grunty pod mieszkaniówkę w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Kolejka po grunty pod mieszkaniówkę w Polsce
Na rynku gruntów inwestycyjnych zachodzą ostatnio spore zmiany. Oczekiwania ze strony właścicieli działek nadal są wygórowane, ale teraz kupujący skłonni są zapłacić więcej za parcele, które przygotowane są pod budowę wielorodzinnych inwestycji mieszkaniowych. Kiedy do sprzedaży trafia atrakcyjna działka, jest na nią wielu chętnych. Deweloperzy intensywnie poszukują gruntów, bo popyt na mieszkania, stymulowany rządowymi dopalaczami, nie maleje, a rynkowa oferta nowych mieszkań jest coraz skromniejsza.
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!artykuł
Pokaż artykuł
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!
LPP Logistics, blisko dwa lata po przejęciu sterów nad kompleksową obsługą sieci zaopatrzenia i dystrybucji polskiej grupy odzieżowej LPP, wchodzi w kolejny etap znaczących inwestycji. W związku z planowaną rozbudową sieci sprzedaży marek LPP oraz rosnącym znaczeniem kanału e-commerce operator logistyczny przewiduje wydatki na rozwój na poziomie 450 mln zł do końca 2025 r.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
W sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce 2023 będzie rokiem dużej rozwagi inwestorów i instytucji finansującychartykuł
Pokaż artykuł
W sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce 2023 będzie rokiem dużej rozwagi inwestorów i instytucji finansujących
W sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce 2023 będzie rokiem dużej rozwagi inwestorów i instytucji finansujących oraz otwierających się okazji inwestycyjnych. Największe zmiany odnotuje rynek biurowy w związku z bezprecedensowym wzrostem kosztów wynajmu.
Łódzkie z potencjałem na 2,5 mln mkw. nowych inwestycji magazynowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Łódzkie z potencjałem na 2,5 mln mkw. nowych inwestycji magazynowych [RAPORT]
Unikalnie różnorodna w skali kraju grupa najemców magazynowych, jedyny w Polsce „ring autostradowy”, który wzmocni rozwój logistyki e-commerce oraz nowoczesna, przyciągająca globalnych graczy infrastruktura magazynowa – tak w skrócie przedstawia się sytuacja na rynku powierzchni magazynowych w regionie łódzkim, którą podsumowuje najnowszy raport Cushman & Wakefield. Co więcej, jak wynika z analizy „Uszyj biznes w Łodzi. Rynek magazynowo- produkcyjny Polski Centralnej", potencjał zabezpieczonych przez deweloperów bank gruntów daje możliwość na realizację inwestycji o łącznej powierzchni nawet 2,5 mln mkw.
Rynek magazynowo-produkcyjny w centralnej Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowo-produkcyjny w centralnej Polsce [RAPORT]
Rynek powierzchni magazynowych w regionie łódzkim wyróżnia się unikalnie różnorodną grupą najemców, stanowiąc jednocześnie jedyny w Polsce „ring autostradowy”. Ten aspekt jest kluczowy dla wzmacniania rozwoju logistyki e-commerce. Dodatkowo, nowoczesna infrastruktura magazynowa, przyciągająca globalnych graczy, odgrywa istotną rolę w kształtowaniu tego rynku. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.
Rynek inwestycyjny w Polsce po 5 miesiącach – gdzie jesteśmy?artykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce po 5 miesiącach – gdzie jesteśmy?
Zbliżamy się do półmetka 2023 r.. Zanim powstaną półroczne podsumowania sytuacji na rynku inwestycyjnym, Avison Young pokazuje bieżące wyniki.
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
Najwyższy biurowiec w Poznaniu z ofertą mniejszych lokali biurowych [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Najwyższy biurowiec w Poznaniu z ofertą mniejszych lokali biurowych [FILM+WIZUALIZACJE]
W AND2, liczącym 25 kondygnacji i 116 metrów wysokości najwyższym budynku w Poznaniu, powstaje przestrzeń typu multi-tenant. Na piątym i szóstym piętrze biurowca powstają lokale od 130 do 330 mkw., które będzie można ze sobą łączyć.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 roku
W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego. Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku – wynika z najnowszego raportu "Marketbeat. Rynek powierzchni handlowych – I kw. 2022 r." – przygotowanego przez Cushman & Wakefield.
Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów w Polsce
Spadek o 70% wolumenu inwestycji w polskim sektorze nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie 2023 r. Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów. W pierwszych dwóch kwartałach 2023 r. wolumen inwestycji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych przekroczył 0,87 mld euro. To wynik o 70% niższy w porównaniu z pierwszą połową 2022 r., kiedy doszło do rekordowej sprzedaży kompleksu biurowego Warsaw Hub.
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych po dwóch pierwszych kwartałach 2023 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych po dwóch pierwszych kwartałach 2023 r. [RAPORT]
W pierwszych dwóch kwartałach 2023 r. wolumen inwestycji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych przekroczył 0,87 mld euro. To wynik o 70% niższy w porównaniu z pierwszą połową 2022 r., kiedy doszło do rekordowej sprzedaży kompleksu biurowego Warsaw Hub.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Trwa poszukiwanie inwestycji z potencjałem wzrostu wartościartykuł
Pokaż artykuł
Trwa poszukiwanie inwestycji z potencjałem wzrostu wartości
Dla wielu liderów rynku nieruchomości spośród ponad 40 000 uczestników Expo Real 2023, którzy przyjechali do Monachium z 70 krajów, by wziąć udział w największym wydarzeniu branżowym w Europie była to możliwość poszukiwania nowych okazji inwestycyjnych w obliczu trudniejszych uwarunkowań makroekonomicznych i gospodarczych na świecie.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
REKLAMA